Oι τάσεις στις αγορές του ηλεκτρονικού επιχειρείν και η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των εργαλείων του Digital Marketing αποτελούν τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζεται κάθε χρόνο το ebusiness & social media world conference που διοργανώνει στα τέλη Σεπτεμβρίου η Smart Press. Όπως κάθε χρόνο, το e-business & social media world conference είναι χωρισμένο σε δύο μεγάλα «υποσυνέδρια»: Ένα που αφορά το ηλεκτρονικό επιχειρείν και το e-Commerce και ένα δεύτερο με θεματολογία τα social media.

ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:

Στελέχη της Ψηφιακής Αγοράς, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, της Διαφήμισης και του Marketing, των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, του PR και της Επικοινωνίας, των Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, Fintech, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, των Αλυσίδων Λιανικής, Συμβούλων Επικοινωνίας, κ.ά.

Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ

Το συνέδριο συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 2.500 συνέδρων, από όλο το φάσμα της αγοράς, παραδοσιακής και ψηφιακής.